• Gratis verzending en retour
  • Deskundig Advies
  • Zertifiziert
  • Unabhängiger Partner für über 30 Connected Home Marken
  • Kostenloser Versand & Rückversand

FAQs

Hoe kan ik producten bestellen bij tink?

Ben je woonachtig in Nederland, dan kun je op tink.nl producten bestellen.

a) Op de productpagina vind je alle informatie over producten, inclusief technische specificaties, veelgestelde vragen, beoordeling van eigenschappen en meer.

b) Voeg producten toe aan het winkelwagentje door de kleur en het aantal producten dat je wilt kopen te selecteren.

c) Bekijk andere producten of klik op het winkelwagentje om wijzigingen aan je bestelling door te voeren.

d) Ga door met het selecteren van je verzendadres en de betaalmethode. Op dit moment bieden wij alleen standaardlevering aan. Je kunt het afleveradres wijzigen onder "Wijzig afleveradres". Betalingen kunnen worden gedaan met iDEAL, creditcard, PayPal of Apple Pay.

e) Je ontvangt een overzicht van de bestelling voordat je deze bevestigt.

f) Nadat het betaalproces is voltooid, ontvang je een e-mail met je orderbevestiging. Wij sturen vervolgens zo snel mogelijk de bestelling naar je toe.

g) Wanneer we je bestelling verzonden hebben, sturen we je een e-mail met het volgnummer, zodat je de status van de levering kunt volgen.

h) Onze klantenservice staat zeven dagen per week klaar om je te helpen. Je kunt contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar service@tink.nl of ons te bellen: +31 85 0012 660 (maandag t/m vrijdag van 8-20 uur, zaterdag 8-18 uur).

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail van tink met je volgnummer. Je kunt dan de huidige afleverstatus volgen door naar de website van de bezorgdienst te gaan en het volgnummer in te voeren.

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?

Betalingen kunnen worden gedaan met iDEAL, creditcard (MasterCard, Visa), PayPal of ApplePay. Als je PayPal gebruikt, wordt je doorgestuurd naar de PayPal-website om je betaling te voltooien. PayPal aankopen worden doorgaans binnen enkele minuten bevestigd.

Hoe kan ik mijn betaalmethode beheren?

Je kunt op elk moment betaalmethoden toevoegen of verwijderen. De betaalmethode is te wijzigen door onder "Mijn Account" de stappen te volgen die daar vermeld staan. Klik hier om de betaalmethoden te beheren.

Hoe veilig zijn mijn gegevens met tink?

Wij slaan je gegevens op een versleutelde server op en gebruiken Extended SSL-technologie om je informatie te beheren. Je gegevens zijn veilig en worden in geen geval aan derden doorgegeven zonder jouw toestemming.

Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?

Je kunt het factuuradres wijzigen onder "Mijn account". Volg de stappen die op de website vermeld staan. Klik hier om je factuuradres nu te wijzigen.

Krijg ik een ontvangstbewijs zodra ik mijn bestelling heb geplaatst?

Wij sturen je automatisch een ontvangstbewijs per e-mail zodra je je aankoop hebt afgerond. Als je geen ontvangstbewijs hebt ontvangen, controleer dan eerst de spammap van je mailbox. Desgewenst kun je contact met ons opnemen via service@tink.nl of bel: +31 85 0012 660 (maandag t/m vrijdag van 8-20 uur, zaterdag 8-18 uur).

Hoe kan ik een product retourneren?

Stuur een e-mail met een korte uitleg naar service@tink.nl en wij zorgen dat je zo spoedig mogelijk een retourlabel ontvangt.

Ik heb meer dan één product gekocht als onderdeel van een speciale aanbieding. Heeft dit invloed op de retourprocedure?

Omdat tink bundelkortingen hanteert, zal tink, als een klant meer dan twee producten in één bestelling heeft gekocht, het aankoopbedrag minus de betreffende korting terugbetalen. Klanten die slechts één product hebben gekocht, krijgen het volledige bedrag teruggestort.

Wat voor soort leveringsopties heeft tink?

Wij bieden momenteel alleen standaard verzending aan; de levering is gratis. Je pakket komt normaal gesproken binnen 2-3 dagen na verzending aan.

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd of verloren is gegaan?

Informeer ons per e-mail of telefoon als het pakket dat je van ons hebt ontvangen beschadigd is. Als je het pakket niet binnen de verwachte levertijd ontvangt, stuur ons dan een e-mail of neem telefonisch contact op. Je kunt contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar service@tink.nl of door ons te bellen: +31 85 0012 660 (maandag t/m vrijdag van 8-20 uur, zaterdag 8-18 uur).

Hoeveel kost verzending bij tink?

Standaard verzending en retourzendingen binnen 30 dagen worden gratis aangeboden. tink draagt de kosten voor het retourneren van goederen op zich indien je het door ons geleverde retourlabel gebruikt. Heb je ons retourlabel niet gebruikt voor het retourneren van goederen, dan moet je zelf de kosten voor deze retourzending betalen.

Verzendt tink internationaal?

Wij verzenden momenteel alleen binnen Nederland.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je van gedachten verandert over je bestelling en je wilt deze annuleren, kun je ons het beste zo snel mogelijk bereiken per e-mail (service@tink.nl) of telefoon (+31 85 0012 660). Hoewel we niet kunnen garanderen dat annulering in alle gevallen mogelijk is, zullen we ons best doen om het te proberen. Het hangt er vooral vanaf hoe snel de bestelling is verwerkt en naar onze distributiemagazijnen is gegaan om te worden verzonden.

Hoe kan ik een product omruilen?

Je kunt de producten binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling gratis retourneren. Wij zullen de kosten van het retourneren van goederen voor onze rekening nemen als je het door tink geleverde retourlabel gebruikt. Indien je ons retourlabel niet gebruikt voor het retourneren van goederen, moet je zelf de kosten voor deze retourzending dragen. Stuur ons een e-mail met een korte uitleg naar service@tink.nl en wij sturen je een retourlabel.