Informatie over verzending

1. Je betaalt geen verzendingskosten bij tink. Ook de retourzending - mocht je ontevreden met je bestelling zijn - is gratis.

2. Op dit ogenblik leveren wij uitsluitend in Nederland. Voor verzending naar Duitsland of Oostenrijk verwijzen we je graag door naar tink.de en tink.at. We hebben ook een webshop voor Amerikaanse klanten: tink.us.

3. Om ervoor te zorgen dat je producten zo snel mogelijk aankomen, maken we afhankelijk van de bestelde producten gebruik van verschillende vervoerders. Voor meer informatie over de uitvoering van de levering en bezorging verzoeken we je de site van de desbetreffende vervoerder te raadplegen.

4. Meer informatie over de retourprocedure en het herroepingsrecht kun je vinden op onze retourneren pagina.

 

Informatie over betaling

1. tink biedt de volgende betaalmogelijkheden aan: iDEAL, creditcard (MasterCard, Visa, American Express) of PayPal. Met iDEAL kan je gemakkelijk en veilig afrekenen in de vertrouwde mobiel bankieren app of internetbankieromgeving van je bank. Als je PayPal gebruikt, wordt je doorgestuurd naar de PayPal-website om je betaling te voltooien. PayPal aankopen worden doorgaans binnen enkele minuten bevestigd.

2. Als je gebruik maakt van het betalingssysteem van een externe dienstverlener zoals PayPal, moet je de algemene voorwaarden van deze externe dienstverleners in acht nemen.

3. Betalingen kunnen alleen worden geaccepteerd van accounts binnen de Europese Unie (EU). In geen geval betaalt tink de kosten van een geldtransactie.

4. Als klanten in gebreke blijven bij de betaling, behouden we het recht om forfaitaire aanmaningskosten in rekening te brengen met een standaardschade van EUR 3,95 per herinnering.

 

Klachten

1. Meer informatie - bijvoorbeeld over retourzendingen vind je in de Algemene voorwaarden. Heb je klachten, suggesties of vragen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice: service@tink.nl of bel: +31 85 0012 660 (ma t/m vr van 10-18 uur). Je krijgt binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit, dan kun je je klacht voorleggen aan de geschillen commissie via het Europees ODR-platform.

 

Garantie

1. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.