JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.
Totaalbedrag
0 € / Monat
(Incl. btw)
3
Aanbevolen verkoopprijs € 0,00
Korting € 0,00
Prijs € 0,00
- Incl. btw
Aanbevolen verkoopprijs
- € 109,95 Incl. btw
Met de slimme stroomsensor Eve Energy kun je alle huishoudelijke apparaten bedienen met je iPhone, iPad of iPod touch en hun stroomverbruik meten. De schakelaar en het stopcontact zijn eenvoudig te installeren, zonder dat je een hub of bridge hoeft te gebruiken. Bovendien zijn de Eve producten compatibel met Apple HomeKit, en kan je dus je stroomsensor ook bedienen met Siri en spraakopdrachten. Zo houd je dus altijd het energieverbruik van je apparaten in de gaten en kun je deze altijd en overal volgen.
Alle voordelen van Eve Energy in één oogopslag:
De mogelijkheden met de Eve Energy zijn extreem uitgebreid. Vrijwel elk klassiek elektrisch apparaat kan slimmer gemaakt worden. Dankzij bluetooth heb je geen extra componenten nodig, maar kun je meteen met je smartphone van start gaan en beginnen met het bouwen aan je smart home.
Met de schakelaar en het stopcontact van Eve Energy kun je je traditionele huishoudelijke apparaten, zoals een koffiezetapparaat, een radio of een lamp, eenvoudig slim maken. Het apparaat wordt bestuurd door de app (alleen beschikbaar voor iOS), de verbinding met je iPhone of iPad gaat via Bluetooth of Thread. Als je de Apple HomeKit gebruikt, kan je het tussenliggende stopcontact met elk aangesloten apparaat gebruiken met Siri spraakopdrachten.
Met de sensor heb je vanaf nu het stroomverbruik van alle geïntegreerde apparaten met slechts een druk op de knop in een overzicht. Kijk naar de verbruik in de Eve-app (dag, maand, jaar) en vind zo de apparaten die de meeste energie verbruiken. Je kan je apparaten een eigen naam geven of ze samen groeperen om zo de bediening en je spraakopdrachten beter te coördineren. Om de apparaten onderweg te kunnen bedienen, is een Apple TV noodzakelijk. Dankzij de energie efficiënte Bluetooth of Thread-verbinding verbruikt de energiesensor geen tot zeer weinig stroom, de installatie is zeer eenvoudig. Alle functies worden rechtstreeks vanaf je smartphone bediend.
#N/A
De meegeleverde instructies leiden je door het installatieproces.
Als je de energiemeter van Eve Energy opnieuw wilt instellen op 0,00 kWh, kan je deze stappen volgen:
Nee, momenteel heeft Eve Energy geen eigen overspanningsbeveiliging. Toch kan je de sensor aansluiten op een stopcontact met overspanningsbeveiliging.
Met regels kun je automatisch scenario's activeren op basis van triggers, zoals locatie wijzigingen of fluctuerende temperatuurmetingen, waardoor je dagelijks leven gemakkelijker wordt.
Kunnen de historische gegevens van Eve-apparaten geëxporteerd en beveiligd worden?
Versie 1.2 van de Eve-app biedt je de mogelijkheid om historische gegevens zoals luchtkwaliteit, temperatuur, luchtvochtigheid, luchtdruk, energieverbruik te exporteren en extern te beveiligen. Je kan de geëxporteerde gegevens direct op je iPhone of iPad weergeven in Numbers of Excel.
Kunnen andere mensen je uitnodigen voor Apple HomeKit?
Met Apple HomeKit heb je toegang tot jouw Eve-apparaten. Je kan dus ook andere mensen uitnodigen om toegang te krijgen tot jouw sensoren. Als je andere mensen wilt uitnodigen om jouw apparaten via Apple HomeKit te bedienen, moet je je binnen het bereik van de Eve-apparaten bevinden. Voor deze functie is iOS 9 of hoger vereist.
Staat de Eve-app push-meldingen toe?
Nee, aangezien Eve Energy-apparaten compatibel zijn met Apple HomeKit, wordt end-to-end codering gebruikt bij het verzenden en opslaan van gegevens. Niemand anders kan jouw gegevens zien en je push-berichten sturen op jouw smartphone.
Hoe kan ik de Eve App-instellingen volledig resetten?
Als je de Eve-app volledig wilt wijzigen, verwijder dan alle Eve-apparaten die erop zijn aangesloten en selecteer in de instellingen van je iOS-apparaat 'Privacy> HomeKit' en tik vervolgens op 'HomeKit-configuratie opnieuw instellen'. Alle instellingen op je iOS-apparaten met dezelfde iCloud-ID worden dan verwijderd, maar ook die van alle andere gebruikers (vanaf iOS 9).
Wat kan ik doen met onjuiste meetresultaten?
Als de meetwaarden van jouw op batterijen werkende Eve Energy onjuist zijn, moet je eerst de batterijen 15 seconden uit het apparaat nemen en ze vernieuwen. Met deze soft reset kan het probleem vaak verholpen worden. Als het probleem niet kan worden opgelost met de soft reset, moet je een volledige reset uitvoeren.
Wat kan ik doen als mijn Eve Energy niet langer wordt herkend door de app?
Het kan voorkomen dat Eve-apparaten niet langer worden herkend, zelfs niet na de firmware-update in de app. Dit komt vaak omdat de Apple HomeKit database niet correct is geüpdate. Probeer om eerst je iPhone of iPad te herstarten. Als dit niet genoeg is, kun je de meegeleverde gebruikershandleiding gebruiken om een harde reset uit te voeren.
Onze Smart Home experts adviseren je graag over individuele Smart Home oplossingen
Je betaalt geen verzendkosten. De bedenktijd bedraagt 14 dagen na ontvangst.
Bij tink staat klantentevredenheid hoog in het vaandel. Wij verzekeren dat alle tink-producten naar behoren functioneren.
Bij tink heeft service de hoogste prioriteit. Wij willen er zeker van zijn dat jouw tink producten perfect werken en makkelijk te installeren zijn.
Zo werkt het:
Wanneer je een probleem hebt met de installatie van je producten, helpt ons service team je graag! Via het contactformulier kun je ons benaderen voor al je vragen.
Je kunt de producten altijd binnen 14 dagen na ontvangst gratis retourneren. Voor meer informatie ga naar de retournerenpagina of bekijk hoe je je producten kunt retourneren via het tabblad 'Mijn retourzendingen' in je account.
Voor al je vragen, wij helpen je graag via ons contactformulier